Les produits sont de bonnes qualités et la cuisine est goûteuse. Perché au-dessus de la plage de Fougère, sur le lac d'Eguzon, il propose des pizzas, des salades, des burgers, des crêpes, des coupes de glace. Served with a brioche bun, truffle mayo, caramelized onions, mushrooms, and hand cut pommes fritesGourmet's delight, center cut and juicy bone-in cut with mushrooms and a brandy mustard sauce. Also see photos and tips from visitors.
La Gamelle - 14625 boulevard Bécancour, Bécancour G9H 2L1 - Note de 4.8 sur la base de 8 avis «The best ! View Snooze A.M. Eatery's breaksfast & brunch menu online. An omelet was apparently very nice and the eggs benedict was delicious. Sommelier Harold makes the experience even more special. But some desserts came immediately; others came 15 minutes later. Served with pommes fritesAll steaks come à la carte with your choice of a sauceAll steaks come à la carte with your choice of a butterI had high hopes for this restaurant...it seemed to have good reviews and it was next to the New Museum of Contemporary Art.The hostess seemed distracted, unable to seat us quickly, despite restaurant's being empty. Toutes les commandes sont a passer la veille ! For those interested in details, read on: We liked the food but the service was wanting.
Étant avant tout un passionné des animaux, j’ai la chance d’avoir pu en faire mon métier.Je serai donc heureux de vous rencontrer vous et votre/vos ami(s) à quatre pattes, dans mon magasin « La Gamelle » situé au,489 avenue du Maréchal de Lattre de Tassigny, 33200 Bordeaux Caudèran en face du parking du Carrefour Market.
My brother who enjoys french cuisine and is difficult to please said several times that I had made good choice. Communiquer les actualités Menu Photos des utilisateurs Avis Infos. As long as you aren't dying to have a long, intimate conversation, one of the better brunch bets in the immediate area.You'll have a more enjoyable dinner than we did, because there was a large, loud company holiday party going on when we were there, and we enjoyed it anyway aside from the noise.Somewhat down in the mouth restaurant.
Beautiful ambiance and quiet in a rather noisy area.
Tous droits réservés Gamelle® 2018 - SAS BILL BOQUET, SARL au capital de 10 000€ - Siège social : 29/33 avenue Daumesnil 75012 Paris - RCS 834 765 711 PARIS Gamelle … 1.8K likes. Again.Ok - nothing great - some of the dishes were overly salty - too bad because a nice setup and pleasant service - but too many other better pkaces very nearby.Sweet little spot right next to the New Museum with an authentic French-bistro vibe, retro music and tasty fare. But this is a story about staff recognizing that they made a mistake, and treating customers like real people. TY Harold for the marvellous wine recommendations! Considérée comme une brasserie, le restaurant La Gamelle propose un menu 100% fait maison qui est rapide, savoureux, simple et efficace, avec notamment une carte ardoise respectant les produits frais de saisons. Je comprends que Petit Futé applique une politique de tolérance zéro sur les faux avis et se réserve le droit de ne pas publier tout commentaire contenant injures ou menaces, contenu non pertinent, informations commerciales. Pensez à réserver, l'endroit est souvent complet.Ouvert de mai à septembre.
Improve the service and the restaurant gets a much better recommendation.Always a pleasure to dine there and enjoy the evening. Good french desserts. The waitstaff didn't bother to ask people to respect the tables, or bother to go through the crowd to provide service.We sat with uncleared appetizers and my drink never came. La commande à l'emporter reste disponible midi & soir sur notre site ou par téléphone. La Gamelle, New York. Unfortunately, this restaurant is not on the OpenTable reservation network.If you like, we’ll notify you by email if this restaurant joins.La Gamelle is rated 4.3 stars by 135 OpenTable diners.Copyright © 2020 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 700, San Francisco CA 94104 - All rights reserved.OpenTable is part of Booking Holdings, the world leader in online travel and related services. Je vous recommande vivement de passer chez Gamelle!Je certifie que cet avis reflète ma propre expérience et mon opinion authentique sur ce lieu, que je ne suis pas lié personnellement ni professionnellement à cet établissement et que je n'ai reçu aucune compensation financière ou autre de celui-ci pour écrire cet avis. We found La Gamelle on OpenTable and it was fantastic. The food was superb.