Throughout the story, it is possible to unlock illustrations. Merci 23 avr.

Chapter replays can be done to try out different dialogue options in order to unlock the illustration. Catégories : moonlight, lovers, ivan, illustration, chapitre 1.

NB : Je mets les phrases qui m'ont permises d'arriver à l'illustration en vert. Illustrations are unlocked by selecting correct dialogue and narrative options within a chapter, and therefore can be missed if the wrong choices were made.

Chapter replays can be done to try out different dialogue options in order to unlock the illustration. Moonlight Lovers est un tout nouveau otome game de vampire! Toute les aides et les illustrations seront sur cette page ^_^ JE N'ACCEPTE PAS LES PUBS :) JE LA GÈRE SEULE MERCI :D Je n'ai pas obtenue l'illustration d'Aaron Chapitre 4.. Et ils prennent toujours 20 PA pour " Tu n'as pas eu l'illustration.. " Aaron aussi va bientôt sortir son nouveau Chapitre Aaaaaaaaaaah j'en peut plus déjà, il me fait peur OMG XD Pour rappel je n'ai obtenue que les 3 premières illustrations xD Normal que quand y'a marqué " Tu n'as pas eu l'illustration ... " on nous prends 20 PA ? On aspire son sang pour faire une sorte de " transfusion " See more of Moonlight Lovers Aide & Illustrations on FacebookSee more of Moonlight Lovers Aide & Illustrations on FacebookHello je suis au chapitre 4 d'Ivan quelqun pourrais me montrer quelques dialogues avec Ivan dans le chapitre 4 et aussi pour que je fasse les bons choix svp. Découvre des lieux mystérieux, rencontre des personnages peu commun et vis une aventure unique ! 2020 - Explorez le tableau « Moonlight Lovers » de Lonshot, auquel 340 utilisateurs de Pinterest sont abonnés.

.__. Unlocked illustrations can be viewed at any time in the Album. Unlocked illustrations can be viewed at any time in the Album. Incarnate Eloise, a n orphan ed young woman, who after her eighteenth birthday, inherits an immense manor. Clarouchinou (mercredi, 10 juin 2020) Your favorite illustration from the last chapter Vladimir's route is: The poll was created at 20:58 on June 3, 2020, and so far Your favorite illustration from the last chapter Beliath's route is: The poll was created at 20:58 on June 3, 2020, and so far Take your favorite fandoms with you and never miss a beat.

Elodie947 (dimanche, 10 mai 2020 11:36) Coucou moi g trouvé sa bizarre quand il dit " J ' ai envie de toi " : ) #2.

N'hésitez pas à donner vos réponses en commentaire et de partager votre expérience ! Incarne Eloïse, jeune femme orpheline venant d’hériter d’un immense manoir pour sa majorité.

Illustrations are unlocked by selecting correct dialogue and narrative options within a chapter, and therefore can be missed if the wrong choices were made.

Voir plus d'idées sur le thème Beemoov games, Aujourdhui je suis, Couple manga.
1.1K likes.

Moonlight Lovers Aide & Illustrations. Discover the mysterious places, meet uncommon characters and live a unique adventure!

Wiki Moonlight Lovers est une communauté de FANDOM appartenant à la catégorie Jeux vidéo.

Il y a peut-être plusieurs possibilités menant à l'obtention de l'illustration.

Commentaires: 4 #1. Moonlight Lovers is a brand new vampire themed otome game! Écrire commentaire. Throughout the story, it is possible to unlock illustrations.